31.05.2009

Najtežje je bit pa FDV-jevec..

..ker ti je hudičevo dolgčas. Medtem, ko se draga uči za še zadnje kolokvije in kasneje za izpite sem ji jaz pospravil sobo in pobrisal prah, sestavil nočno omarico, malček pohitril računalnik, posesal po tleh, zabaval njeno teto, obrazložil tašči, kako je z vnosom kalorij, ljubezni prinesel svežo vodo za pit, bluzil po stanovanju, ji povedal, koliko je deset sedmin v decimalnem sistemu, naredil seminarsko za enega izmed predmetov, si vse skupaj poslal na mail, sem bil izbirčen glede muzike, ki jo ima na kompu in sem preletel celo playlisto, da bi si našel kak komad, ki mi sedaj celo sede, napisal tole objavo..

..in ona še vedno ni končala z učenjem. Tako da se sedaj uradno dolgočasim. Ker nimam dela niti pred samim začetkom izpitnega obdobja.

  • Share/Bookmark
 
Objavo lahko komentiraš, ali pa s svojega bloga pustiš trackback. RSS 2.0

56 komentarjev

  1. šuši šuši pravi:

    prasec!

    31.05.2009 ob 19:40

  2. rozazvezdica pravi:

    haha, zato pa ona jamra nad tabo, ti nč ne delaš, ne da ona preveč dela.. :D

    31.05.2009 ob 20:19

  3. Thunderstorm pravi:

    haha lepo da priznaš :D

    31.05.2009 ob 20:44

  4. Scarlet Scarlet pravi:

    včasih bi pa tut jest hodila na FDV :D

    31.05.2009 ob 20:54

  5. Keptn pravi:

    En redkih FDV-jevcev, k prizna, da hodi na nezahteven faks.

    31.05.2009 ob 20:55

  6. vyagrah vyagrah pravi:

    Na FDV-ju itak lahko padeš samo po štengah, ker drgač ne moreš… ;)
    no sj jst tud nimam velik dela na eni izmed mojih dveh študijskih smeri :P :D

    31.05.2009 ob 20:55

  7. dr. h.c. Peter Legiša pravi:

    Jaz pa študiram naravoslovje, pa bom vsaj službo mel. Jebeno je, ampak jebiga :) Zdaj ti je hecno, ko boš pa brezposelen, pa ne vem, če ti bo…

    31.05.2009 ob 20:57

  8. chef chef pravi:

    Če bo že med študijem kaj delal, se utegne celo zgodit, da ne bo brezposeln. Seveda se utegne zgodit podobno kot meni – da niti ne bo duoštudiral. Ampak itak pravijo, da brez diplome ali pa z diplomo FDV je situacija bolj ali manj ista.

    31.05.2009 ob 21:03

  9. mlajši pravi:

    Sem na tvoji strani.
    pogledano pod črto si naredil veliko več koristnega kot draga.

    Fenomnen, ki se tu pojavlja pa je:
    da obstaja možnost, ko se bo nahala učit, da boš dobil zaušnico, češ zakaj nisi nič naredil.
    pa smo spet na začetku

    31.05.2009 ob 21:05

  10. dr. h.c. Peter Legiša pravi:

    Ja,chef, lepo da se odkrito menimo, ampak ne vem, kaj je ljudem, da se sploh vpisujejo na FDV…sam sem se edino zanimal za mednarodne odnose na FDVju, tisto je bilo za nas, zlate maturante, edino primerno…pa še to rabiš veze…Mislim, moja bivša sošolka študira IZREDNO komunikologoijo(!?!?) pa še stanovanje si plačuje pa vse…ne vem,no…

    31.05.2009 ob 21:06

  11. mayozi pravi:

    hihi. pa ja no, eni izpiti so res za šalo, so pa spet taki, ki so konkretna jeba, in se je dejansko treba učit vsaj en teden+… tud na fdvju se najde kej, česar se ne da z levo roko narest…

    kar se pa prostega časa tiče, ga je pa res konkretno več kot drugje. in lahko tega bolj izkoristš. po možnosti za kaj pametnega… ubistvu ga skor morš, ker drugač res končaš kot niko i ništa z diplomo pod ritjo.
    :)

    31.05.2009 ob 21:16

  12. Marčy pravi:

    Verjetno provociraš in sploh nisi FDV-jevec, ampak, zamislite se, da to državo vodijo FDV-jevci, ki niso nikoli nič delali, ne med študijem, ne sedaj, ko vladajo. Znajo si pa polniti malhe, kar pa tudi ni zanemraljivo?!

    31.05.2009 ob 21:20

  13. mayozi pravi:

    teden+teden+teden. ker en teden tudi ni veliko, i know. odvisno kok je profesor zavezan temu, da sproducira študenta, ki bo dejansko kaj odnesel od njegovega predmeta. večini se pač jebe.

    31.05.2009 ob 21:20

  14. smukc pravi:

    saj en k prizna :) pa ti je kej hvaležna, ko tako lepo skrbiš in pomagaš?

    31.05.2009 ob 21:21

  15. mayozi pravi:

    @marči: je fdvjevc. vsaj moje sokolje oko ga je že zapazilo na faxu ;)

    31.05.2009 ob 21:22

  16. chef chef pravi:

    @Legiša: Ko gledaš program, izgleda bistveno bolj obetavno od primerljivih smeri na FF. Seveda je potem vse skupaj prodajanje megle. Kar pavšalno zatrjevat, da diplomanti FDV ne bodo dobili služžb, je pa nekoliko smešno. Isto bi lahko trdil za kup diplomantov filozofske fakultete. Kdor hoče, slej ko prej najde službo. Družboslovci slej, naravoslovci pa prej.

    31.05.2009 ob 21:23

  17. sikfak sikfak pravi:

    Pojasnilo za vse: sem FDV-jevec, delam po 8 ur na dan ob študiju, mislim, da bom na koncu še vseen imel šiht in mi je malo žalostno, da se je FDV izkazal za nekaj takega. Ma kam pa naj nekdo, ki mu matematika ne leži gre drugam?
    In mi je spet po drugi strani žalostno, da se ljudi grupira po tem, na katerem faksu so. Res žalostno.

    31.05.2009 ob 21:40

  18. irenca irenca pravi:

    Gospod Legiša, three objections:

    1.) od kdaj že točno rabiš za MO veze? :)

    2.) na FDV-ju je 12 smeri s popolnoma različnimi katedrami, profesorji ter programi od leta 2005, tako da staviti vse v en koš je malček c,c,c,c…

    3.) Probi rečt kakšnemu mednarodniku, da ne dela nič na faksu. Jih ni težko prepoznat. to so tisti s podočnjaki, kupi knjig v naročju in ne kafetkajo vsak dan.

    Govoriti o stvareh o katerih se je samo slišalo, ne ve se pa dejansko nič, je vrlina butastih.

    Chef stari, podpišem se pod tvoj zadnji komentar.

    31.05.2009 ob 21:44

  19. irenca irenca pravi:

    Pa še nekaj – cirka pet fakultet ali smeri na fakultetah je takih kjer se konkretno miga. Vsi ostali faksi so, brez zamere, en pičkin dim, ki se ga lahko naredi z levo roko, če imaš malo volje, če nimaš resnih jeb v lajfu in če nisi retardiran. Večina slovenskih faksov je narejena za lenuhe, ki so se vpisali na faks, ker so imeli pač v gimnaziji oceno iz nekega predmeta 3 in so prebutasti in brez ambicij v lajfu, da bi vedeli kaj hočejo početi v lajfu. Če bi vedeli, namreč ne bi potrebovali faksa, da njihove slamnate glave prepriča v to.

    Zato se mi to grupiranje, kok je en faks oh in sploh lahek drugi pa težak, (če pa je težak, se pa sigurno za ta faks govori, kako so tam naduti ljudje etc.) popoln nesmisel in početje brezveznih ljudi.

    31.05.2009 ob 21:52

  20. mednarodnik pravi:

    Hvala irenca za par pojasnil! ;)

    Res je, na vsaki katedri je drugače, naša katedra je pa daleč najbolj zahtevna :) Samo če hodiš samo na faks in ne delaš nič ob študiju (ne vem, šiht, udejstvovanje v društvih, itd.), potem boš z diplomo in praznim CVjem res težko dobil službo.

    Pa MO nimamo podočnjakov, vsaj jaz jih nimam. ;) Pa tud hodimo na kavice in žuramo kolkr se da! :D

    31.05.2009 ob 21:56

  21. sikfak sikfak pravi:

    Hihi, Irenca, ma ne jezi se, škoduje lepoti. Jaz sem se že davno tega nehal obremenjevat z ljudmi, ki svoje komplekse izražajo z neprestanim negodovanjem glede onega in trejega.

    Mi je pa všeč, kako razmišljata s Chefom. Vama obema kimam. :)

    31.05.2009 ob 21:56

  22. chef chef pravi:

    Tudi to je res. Ne bi rekel, da je ekonomija nek blazno zajeban faks. Za pravo menim podobno, je pa res, da morajo ti punce in fantje cele dneve sedet za knjigami. Ampak to še ne pomeni, da je faks težek. Samo veliko časa pobere.

    Glede na lastne sposobnosti, izvzemajoč lenobo za študij, sem prepričan, da bi bil sposoben zdelat vse družboslovne fakse. Za vse naravoslovne pa nikakor ne bi dal roke v ogenj, že zato ne, ker bi imel preveč odpora.

    31.05.2009 ob 21:58

  23. irenca irenca pravi:

    No sej, iz tega vidika lahko potem trdim, da je večina faksov zelo lahkih in študij tam vzame malo časa. Med peščico zajebanih faksov, ki so edini za moje pojme kot faksi kaj vredni, sem namreč imela v mislih tiste, ki ali vzamejo ogromno časa ali pa so zaradi snovi za večino res težki za naredit. tako da ja, dilema rešena. :)

    31.05.2009 ob 22:10

  24. Luki pravi:

    Ni problema za službo- FDVjevci vladate državi. Naravoslovci in tehniki pa gagamo.

    Si bral Mrkaićeva pravila za dobro življenje v Slo?

    31.05.2009 ob 22:18

  25. Renton pravi:

    Hahahaha, bogi. :D Bejž pisat najtežji izpit v torek namesto mene. ;) )

    31.05.2009 ob 22:24

  26. fetalij fetalij pravi:

    “Jaz sem se že davno tega nehal obremenjevat z ljudmi, ki svoje komplekse izražajo z neprestanim negodovanjem glede onega in trejega.”

    kaj, ti potem ne bereš chefa? :mrgreen: (moral sem :D )

    31.05.2009 ob 22:37

  27. fetalij fetalij pravi:

    sam vi FDV-jevci se res ne znate jasno izražat. :mrgreen:

    31.05.2009 ob 22:40

  28. Maja pravi:

    Chef daj prosim ne govori na pamet o pravu, če ga nisi nigdar probal študirat. Na pravu je res dosti predmetov, katerih največji problem je količina podatkov, ki jih je treba znat in čas, ki ga porabiš da vse to osvojiš. Ampak kar pa dela pravo težek faks, je pa tistih nekaj izpitov na letnik, 2 ali 3, zaradi katerih se ogromno naroda prepiše celo po dveh treh letih, ker jih ne morjo narest. Tako da če ti to dejstvo ne pove dovolj o tem, ali je pravo faks, ki “ni težek, samo dosti časa pobere”, potem ti tud jst ne morem dovolj povedat, da bi ble tvoje predstave realnejše.

    31.05.2009 ob 22:42

  29. sikfak sikfak pravi:

    @Luki, kot že rečeno se ne rad omejujem na vaše in naše..to nima smisla. Članka pa nisem prebral, nisem naročen na finance, na spletu pa na žalost ni dostopen. Čakam na kako ugodno ponudbo financ za to zlovešče spletne žetone.
    @Renton, katerega pa?
    @Feta: ma, preberem vsake toliko..sicer se je pa v tej debati izkazal še vedno kot praktično najmanj zakompleksan. In spet – FDV nima nič pri tem..

    31.05.2009 ob 22:47

  30. Laura pravi:

    In kateri faxi so po vašem zajebani?

    31.05.2009 ob 22:50

  31. smukc pravi:

    na prvo mesto bi dal fiziko, pa na drugo strojno, na stopničke pa še svoje računalništvo :)

    sicer se mi pa zdi, da bi več ljudi, ki študiramo naravoslovje naredilo tudi družbosloven faks, kot pa družboslovcev naravoslovnega.

    bil sem parkrat tudi na predavanjih iz filozofije na FF, pa se mi je zdelo, kot da bi bil v srednji šoli :)

    31.05.2009 ob 23:03

  32. magrateja pravi:

    @Maja: jaz se pa ubistvu strinjam s chefom. na pravu ti učenje vzame ogromno časa, ampak če se uspeš naučit, ponavadi izpit opraviš s kolikor toliko realno oceno.
    na kakšni strojni ipd. pa imajo recimo nered kar se tiče usposobljenosti profesorjev, določljivosti gradiva za izpit, pogojev za pristop, meril ocenjevanja itd. itd.

    31.05.2009 ob 23:20

  33. Pris Pris pravi:

    Kateri faks je najtežji? In kaj bo naslednje vprašanje? Morda čigav fotr je najmočnejši? :P

    31.05.2009 ob 23:26

  34. Maja pravi:

    Magrateja, pomoje si spregledala moj point. Sej ravno to sm poudarla, da čas NI kriterij na pravni fakulteti. Ne bi se ponavljala še 1x.
    Glede določljivosti gradiva za izpite pa, to je na pravu odlično zrihtano v prvem letniku, v naslednjih pa odvisno pri katerem predmetu. Učbeniki se namreč ne morejo tako hitro pisat, kot se zakoni spreminjajo pri nas… Pa ne gre vedno lih za neke kirurške popravke, da ne bo pomote. Pač kdor misli, da je na pravu samo to, da se za malo več časa vsedeš in potem lepo narediš, ma priložnost to tud dokazat, sej, omejitve so itak nizke… Nekaterim uspeva delat tud z levo roko, ampak ne bi se lih ozirala na teh 5% fenomenov, ki bi tud harvard delali z levo roko, pač.

    31.05.2009 ob 23:30

  35. chef chef pravi:

    @Maja: Samo čakal sem na kakšno užaljeno pičko s PF :lol:

    @Pris: Moj ma črn pas :lol:

    1.06.2009 ob 00:11

  36. sE pravi:

    eh te debate kater faks je težak, kater pa ne me spominjajo na slovensko zgodbo o rdečih in belih….vedno en javska kako je bogi in kako se sosedu bolše godi, grow up. ravno sem bil na pijači z nekaj naravoslovci, ki so jokali da ne naredijo izpitov ker so pretežki. potem sem jih pa povprašal kolk pred izpiti so se pa učili, je blo pa takoj jasno zakaj jim ne gre. če bi se jst učil par dni pred izpitom tud marsikaterega ne bi naredu. tud na fdv-ju se lahko za en izpit učiš en mesec, ko majmun pa ga rukneš.
    sam trenutno crkujem pred izpitnim obdobjem ker delam že od aprila praktično vsak dan za faks. res je, da mi je veliko časa pobrala praksa. in res je da bom imel med izpitnim obdobjem malo več miru kot prejšnja leta, ker bom z večino opravil do naslednjega tedna.

    irena strinjam se, MO je dokaj zajebana smer, marsikdo je ne bi zdržal, nekaterim pa ne bi ustrezal kak manj zategnjen sistem.

    1.06.2009 ob 00:19

  37. magrateja pravi:

    ok, for the record, sem na pravu, ga končujem in se mi noben izpit ni zdel vreden razmišljanja o prepisu. no ja, mogoče sem pa med tistih 5% blazno sposobnih :lol:

    1.06.2009 ob 00:21

  38. sE pravi:

    mogoče sem tudi zgrešil point zakaj sem hotel napisat komentar…jebiga, bom zdaj

    bistvo je, da lahki faksi ne bi obstajali v deželi kranjski, če ne bi imeli tako nazadnjaškega sistema financiranja (v evropi ima takega samo madžarska)

    namreč slovenske fakultete so plačane po glavarini (cca 70%). kar v bistvu pomeni, da ko študent diplomira fakulteta dobi denar. kar pa pomeni, da se marsikateremu izplača, da študenti nič ne delajo in dobivajo diplome

    1.06.2009 ob 00:23

  39. Kika pravi:

    čak, da diplomiraš, ko ne boš vedu, kam in kako. takrat ti bo težko, ker si FDVjevec. :)

    1.06.2009 ob 00:27

  40. sE pravi:

    eh..to je tud en izmed mitov o katerih bi lahko razpravljali, če malo pobrskaš po številkah ti je to hitro jasno.

    sem bral raziskave izpred nekaj let so pokazale da se zaposljivost fdvjevcev lahko primerja s strojniki. pa lani sem primerjal neke številke padlih študentov na naši smeri in elektrotehniki, ker mi je ravno en kolega utrujal, da pr ns je pa nemogoče past, pa so bili deleži padlih isti.

    drugače pa vrjamem, da tisti ki med faksom ne dela nič in se praska po guzici ne dobi službe. to se zgodi ne glede na faks. jst sem letos že dobil nekaj delovnih izkušenj na področju kjer se vidim tudi po faksu in vem da se mi ni treba prav bati za svojo prihodnost.

    1.06.2009 ob 00:37

  41. davidofd pravi:

    khm,kaj pa če se javi pol en fdv-jevc ki je kdaj padu letnik (izključujoč M0)?

    1. če je kdo dejansko, ne vem če zna uporabljat internet, kaj šele siol blog…

    2. jst se na njegovem mestu ne bi javljal

    3. fdv=facebook vs.wikipedia

    1.06.2009 ob 01:19

  42. mile pravi:

    FDV je zakon! mislem, men za razliko od tebe ni dougcajt, celo neki listam zdele. ampak res se mi zdi, d sm bil bolj obremenjen u gimnaziji, k pa kle. fdv je pač faks za pametne in lene ljudi. pa še predsednik državnega zbora al pa kej podobnga si lahk čez ene 30 let. IDEAL :)
    PS: js chefa rečmo ne zastopm. ob predpostavki, da ni neumn, bi lahk vsaj za hobi diplomiru to.(zamisl se!!! :) )

    1.06.2009 ob 02:14

  43. parallax parallax pravi:

    Hvala za ta članek, mi je malo popestril večer/noč karkoli že je.
    Za FDV itq kroži tolko govoric o lahkosti, kot o blondinkah vicev in vsi vemo, da barva las vpliva malo na to kar je v lobanji.
    Jaz sploh ne bi rekel, da so eno faksi težki eni pa lahko. Pač to je odvisno od vsakega posameznika kak mu nek faks leži in pa okoliščin v katerih študira. Jaz hodim na FRI in mi je do zdaj brez kakih blaznih problemov uspelo redno prifurat do 4. letnika. Poznam pa kolege, ki vsak letnik delajo 2x. Jaz zase vem da na FF ne bi na nobeni smeri naredil niti prvega letnika. Pač nisem tip človeka, ko se lahko vsede k knjigi in jo bere in pol v nedogled razglablja o njej v nevem kakšne globine. Lahko pa se vsedem za računalnik in po 15ur skup programiram. Sicer pa kolko jaz vem je FRI eden izmed manjšine faksu, kjer pri vsakem predmetu poleg pisnega izpita pride še ustni pri večini predmetov. Če ni ustnih so ali pisni iz teorije ali je bla obsežnejša seminarska al kolokviji al nekaj. To sploh ni fajn, ker ustni nimajo določenih datumu ampak si jih izmisli vsak prfoks zase in je planiranje izpitnega obdobja prava mala nočna mora.
    Osebno mi je programiranje in računalništvo v splošnem še vedno enako všeč kot takrat ko sem se zaljublil vanj (če ne bolj), a mi faks mori in mi je edina motivacija zdaj le še da ga končam! Problemov z zaposlitvijo pa definitivno ne bom imel zato ker 1. delam že od 4. letnika srednja, 2. nas vedno iščejo in 3. če je ne dobim lahko lastne projekte delam tut brez službe – za delovni staž se mi pa jebe, ker na pokojnino ne računam.

    Malo sem zabluzil, al ura je 4am in mam še vedno ene 3ure programiranja za eno predstavitev jutri in se mi meša =)

    1.06.2009 ob 04:10

  44. Ninočka pravi:

    jest bi tudi to tvojo smer na fdvju. in bi zdj svojemu dragemu pospravljala stanovanje namesto da oddajam še zadnjo od 12-ih seminarskih nalog to leto in razmišljam kje točno se začnem učit, v bistvu smo pa na koncu leta od sprotnega dela tko sfukani, da se nam učit itak ne da.

    v službo pa itak hodmo lahka samo ob nenormalnh urah.

    če maš še kaj odvečnega časa, jaz mam ful prahu.. prideš?

    1.06.2009 ob 04:52

  45. chef chef pravi:

    @mile: Absolutno imaš prav. Ampak zdaj, ko sem pametnejši, pa nimam časa in predvsem volje. Lani sem šel malo pogledat na faks, ampak ko sem videl kakšne sošolke in sošolce bi imel, me je po hitrem postopku minilo. Tega jaz na stara leta ne bi vzdržal.

    1.06.2009 ob 07:45

  46. zvezdica zaspanka pravi:

    no, mogoce fdv res ni najbolj zahteven faks. ceprav po mojih izkusnjah spet ni najlazji….. ampak ljudje moji, ce ga primerjate s ff, je pa hudo zahteven! ko prides iz fdv na podiplomca na ff mislis, da si prisel v osnovno solo! ej, totalna kriza…..:((

    1.06.2009 ob 08:18

  47. steve pravi:

    Tako pač je s to fakulteto za šetincologijo – lufterski študij, masovni vpis in ker se ne naučiš nič uporabnega, je težko kdaj delati nekaj koristnega. Vsi pač nimajo te sreče kot vaš profesor Lukšič, ki je zaradi omejenih sposobnosti dobil polovično službo t.j. minister za nižje šolstvo. Včasih je nižje in visoko šolstvo obvladoval en sam minister, pa čeprav je bil trd kot gaber.

    1.06.2009 ob 08:24

  48. gonzo pravi:

    Na FDV lahko padeš, ampak samo, ko se ti zagabijo vsi ti politično preverjeni profesorji. Ni treba naštevati, kdo vse se ja pasel in se pase tam, to je čista politična šola, bila, je in bo ostala. Kader, ki prihaja ven, pa se prodaja kot “neodvisno novinarstvo”, ali pa politologi ali pa kaj vem, kaj še vse.

    1.06.2009 ob 08:25

  49. mile pravi:

    zvezdicazaspanka: hvala, zdej vem kam grem na podiplomca :lol:

    1.06.2009 ob 09:30

  50. dr. h.c. Peter Legiša pravi:

    @Irenca: V kateri državi pa živiš? Za MO ne rabiš vez? Aja, 50 diplomantov letno, ministrstvo pa potrebuje samo 4…ostalih nekaj gre v službe, kjer potrebujejo “prevajalce”, eden postane Borut Pahor, ostali pa sedijo doma z diplomo FDVja in izjemnim znanjem tujega jezika in mednarodnega prava…No, ok, ne vem 100-%, ampak vseeno ne verjamem, da se da vse tako enostavno kot si idealisti to zamišljajo.

    1.06.2009 ob 10:04

  51. sikfak pravi:

    Torej, smo pršli do kakih uporabnih zaključkov? Se mi je zdelo, da ne. :) Bo drugič bolje.
    Nš avto ma 200 na števcu, ha!

    1.06.2009 ob 10:34

  52. magrateja pravi:

    :lol:

    1.06.2009 ob 11:17

  53. Duco pravi:

    Iz principa ne berem jamranja kok majo eni težke fakse.

    Je pa skorej pri vseh smereh tako da rabiš za šiht reference in papir, ki se mu reče diploma. Eno izključuje drugo le, če si res dober. No, na nekaterih smereh (medicina/pravo/) imaš relativno garantirano službo “brez referenc”, saj tako ali tako pol faksa že delaš prakso, je pa seveda odvisno, kakšno službo dobiš (npr. pravo).

    1.06.2009 ob 22:53

  54. epiphany pravi:

    et tu, sikfak?

    5.06.2009 ob 23:34

  55. sikfak sikfak pravi:

    Sliš se, k da sm neki slabga naredu ravnokar.. :S

    6.06.2009 ob 13:11

  56. Snowblind Snowblind pravi:

    :< ,,, . kul.

    7.06.2009 ob 19:43

Komentiraj